mandag 5. mars 2012

Seige jesp!

Sprengvasking av klær e gjennomført, bare et par maskina igjen no så e det tomt, må sette på en med ull i kveld sånn at dem e klar til å henges i morra. No har bokmålen falt ut og eg e tilbake med dialekt så det suse. Kjenne allerede at kroppen værke og vi e ikke starta en gang. I morra må det pakkes for fullt, og listan e skrevven sånn at vi veit ka vi treng med oss. Skjønne nok at det blir litt handling av gjenglemte greier underveis, men eg trur vi skal klare oss. I dag e siklingen fra troll kommen, og hundeforet e i hus, så da trur eg alle skal være fornøyd. Hørte åsså rykter om at hundekassen va ferdig, men eg har ikke sedd min bedre halldel i dag.

I morra skal eg pakke, betale regninge, skrive kilda på KOH, levere inn bøkern til biblioteket og sende inn norskteksten til Volda. Lure på kor mye lekse eg skal ta med meg på turen, det kan jo hende at eg får gjort nokka... Mattebøkern e det akkurat plass til i pc veska så eg trur det blir estimering underveis.

Nåen som har gode forslag til å underholde en treåring i bil? Grue meg litt til å kjøre så langt med ungan, men det må jo gå bra. For trua e det ikke nokka galt med her i huset, og tru kan fløtte fjell..

No e det tannpussen for meg, ny hektisk dag for meg i morra...  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar