fredag 9. mars 2012

Hyttetur

No e vi på hyttetur for siste natta på en stund, det veit ikke ungan og Sara kalle hytta hjem. Vi tre har spist en solid betasuppemiddag. Mainnfolkan e på bankett og spis treretters, må si eg e litt misunnelig! Men det e jo godt med betasuppe. Vi har fådd en hund inabohytta som våres hunda synes e veldig spennanes. Sara e veldig dårlig til å leke på egenhånd og har sport 5-6 gang om eg kan komme å se på tegninga hennes. Eg har svart ja, når eg e ferdig med telefon... No prøve ho å fore meg med pepperkaker :) vi har vært ute å blidd fotografert i dag åsså med de fine nylaga luohkkaan våres, vi blir jo reine kjendisan her! I dag har vi åsså vært å handla nøttemix til hundekjørern og vært på vetrinærkontroll. Vi trudde kanskje at Ronja hadde nokka rart i magen, men ho blei erklært frisk av en en engelsk vetrinær. Da e det bare pakking av slede og shaining av bil igjen så e vi klar til avgang fra hytta i 7 tia i morra. Synd eg ikke får lasta opp bilda, for kosefaktoren e høg! Før det blir altfor seint skal eg ut å slite ut ungan en tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar