torsdag 8. mars 2012

Ikke bare fryd og gammen

I dag har vi vært å fått chipan sjekka, vi har levert depotsekker og vi har vært på rookie møte og kjøremøte. Eg e ikke så altfor gla i sånn møtevirksomhet, men å underholde to små fra klokka hall ett, til klokka hall 7 e ikke lett. Vi har spist masse, vi har tegna, men når det dokka opp en heil hau med spansk tallmessig folk fikk eg klaus. Vi rømte ut og har trålt gata i Alta. Alt ser bra ut med hundan. Ungan sover og no skal eg og min kjære lage oss gryterett til kvelds. Middagen i dag har vært heller dårlig;) vi fikk åsså se han pappa på tv,når dem presenterte kjøreran på åpninga av Aurora borealis vinterfestival! Vi ba bra stolt når vi klappa å hoija for pappaen våres! Når vi hadde klappa så sir eg til Pia våres at eg frys, ho tenke seg litt om men svare:"mamma du kan jo få varmen min" <3 men no skal eg hive meg i brasinga, men om nåen veit kordan man laste opp bilda på bloggen fra iPhone ??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar