fredag 16. mars 2012

Forsinka målgangsrapport!

Eg e utrolig stolt av min kjære mann som klarte å gjennomføre fl500, no e skiferplata på veggen og gubben fornøyd! Det har vært en fantastisk opplevelse å kunne være med på turen rundt løypa, ungan har storkosa seg og det har vært lite sure miner fra dem. Ikke så rart egentlig når man e ute heile dagan. Vi hadde en del blinkskudd på turen, men eg skal legge inn bildan etterpå.

Å stå å vente på min kjære som sko komme i mål va en utrolig fin opplevelse. Vi fikk med oss en del målganga men eg skal beskrive de koseligste! Da Mads og Kim frode kom i mål, og dem gikk over målstreken i lag! dem har jolpe kværandre å nekta å gi opp, helt utrolig bra. Yvonne Rinne kom inn og hundan hennes kasta seg ned på grunn av at dem va sliten. Der møtte ho sin kjære/handler og fikk steinplata, etter mye kjemping for å komme i mål! En utrolig tøff jente!!! Etterpå så kom Tomas og Arnt i mål side om side, dem har åsså jolpe kværandre, dem hadde hadd parkering etter parkering, men kom om sider i mål. Å stå å se dem komme opp gågata mens musikken spell i sentrum va utrolig fint. Det e nokka alle burde vært med å sedd en gang! en flott opplevelse. Tomas hadde 5 hunda men en i sleden. Dem som gikk igjennom va Sol, Ida, Spot, Frost og Jambo i sleden!   

Sistemann som kom i mål Kai Arne va åsså utrolig flott å se (såg ikke Monica og Kari), endelig i mål! Å det første han sir når vi kommer bort til han e: "vi sees i pasvik, ikke sant?" Må bare si dem e steintøff!! Glede meg utrolig masse til å kjøre finnmarksløpet en gang, men det blir ikke før eg e ferdig å studere.

Vil åsså si at det e gøy å være handler! Bli med om du kan en gang! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar