fredag 2. mars 2012

Å ha en plan!

Jeg er født i stjernetegnet tyren, jeg er ikke helt overbevist, men tror litt at det har noe å si. Jeg liker ikke store forandringer, og jeg liker å ha ting planlagt før jeg begir meg ut på det. I neste uke skal vi til finnmark og i kveld skal jeg gjøre norsk, og for håpentligvis bli ferdig. I morgen skal min kjære ut å trene hund mens vi skal i fireårsdag, og på ettermiddagen skal han hjelpe meg til å bli kjent nede på snekkerverkstedet slik at jeg kan få en begynnelse på å lage komsa som skal være ferdig om 24 dager... Forhåpentligvis får jeg gjort litt matte på søndag, og på mandag på dagen. Min mann er på jobb på mandag, min datter er i barnehage og jeg har fått meg trillepike : D jeeiii.. Det betyr at jeg kan få unnagjort litt pakking og kanskje litt matte!! På tirsdag skal jeg å lillebror besøke min kjære mamma, og vi skal ha studiesamling med henne som vert. Det blir koselig.

På onsdag drar vi... da er det kun min mann som styrer hvor vi skal være og hva vi skal gjøre. Må inrømme at det er litt skummelt å ikke vite riktig hva som skal gjøres. Jeg er med andre ord en planleggingsdame :) Å når det er noe jeg ikke kan planlegge "tvinger" jeg mine nære og kjære til å planlegge litt for meg. Det har jeg gjort nå også, og krysser fingrene for at min kjære skal komme med den god plan :)

Hunden heter Blues, en blåøyd snill og grei gutt. På bildet befinner han seg i kjellerskogen i Nordreisa kommune.
Men med hunder som med barn, alle planer man har må ha en backup. Hvis man ikke har det så må man være beredt til å ta ting på sparket. Etter at jeg begynte som lærertudent har jeg prøvd å øve meg opp til å tørre å ta ting på sparket..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar