onsdag 2. mai 2012

Lenge siden sist.

No er det lenge sidewn forrige blogg, ikke fordi jeg ikke har hatt lyst, og heller ikke fordi jeg ikke har hatt noe å blogge om. Saken er det at det har vært altfor mye å gjøre og altfor liten tid å gjøre det på.

Skal ha utstilling på Lyngseidet neste onsdag, så jeg har jobbet for fullt for å få alt ferdig. I tillegg har min kjære mann hatt vaktuke, og jobbet fra 1300 til 0800 hvær dag. I går feiret jeg i tillegg min 25 årsdag med kaker og brus, og på lørdag har Nils-Ove sin 1 årsdag. Tiden går utrolig fort og søndag skal Sara Otheile få fireårsboka. Huff fire år... hvor blir tiden av.

Den dagen jeg er ferdig på lærerskolen, ikke fordi jeg ikke liker å være student, fordi det gjør jeg, men fordi jeg aldri føler at jeg har nok tid eller energi til mine små.. Den tiden får du aldri tilbake, når barna er små, men saken er jo det at en må ha seg jobb for å kunne ha mat på bordet, det er ikke valgfritt - ergo er litt studentliv obligatorisk.

Jeg holder på med mange prosjekter, men har lyst til å skrive litt om de søte små blå, siden de snart får en ny eier <3
Tøfflene er strikket av restegarn, sålen er strikket med dobbelt garn for å holde tåttelåene varme og gode. Tåa er snurpet sammen og drefor rund og fin, mens hælen er sydd som en opp-ned T :) Under har jeg dryppet med sklistopper som jeg har herdet i ovnen.. ikke dumt ikke dumt!!!
Disse tøfflene passer til barn mellom 1 og 2, men jeg liker mine søte små til å ha over ullsokkene når det er ekstra kaldt (inne i fotposene).
Planen er at små guttehvalper skal få dette i nyfødtpresang, siden alt en får vanligvis er i størrelse 58 tenkte jeg å satse på noe litt større.

Nå skal jeg sette meg ned å strikke siste lapp i et babyteppe, for jeg tror ikke jeg klarer mer skolearbeid i dag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar