mandag 16. april 2012

Crap

I dag har vært en veldig dårlig dag for godtestopp. I morges satte eg meg i bilen for å kjøre til mamma for å møte en studievenninne. Turen dit tar vel goe 40 minutta og eg blei sittanes å tenke på alt eg har å gjøre framover. I tillegg låg det snop i bilen som va altfor lett tilgjengelig og eg sprakk for første gang.. Det va nederlag for min del.

Tenkte eg skulle være grei mot min mann som va på jobb til klokka 6 i dag, og dro på hannes arbeidsplass med ungan og en pakke pytt i panne. Der sprakk eg for andre gang, for på bordet lå det fersk rullekake typ sjokolade, og eg va bare nødt til å ta meg en bitte eller to til kaffen. Tenk for et nederlag, og eg som trudde at eg va både sta og sterk når eg først hadde satt meg nokka som mål. Poenget va vel at det va lettere å sprekke 2 gang, når man alt hadde skjeia ut en gang.

I kveld har det gådd med 2 banana til lesinga, nokka som gjør at tunga min svir litt. (?koffer det veit eg ikke?) Men eg kan jo ikke klage, har faktisk fådd skrevve den første sia på min teoretiske refleksjonstekst som eg egentlig skulle skrive i helga(uheldigvis utsatt på grunn av en fantastisk fjelltur med hundan til losso, og urtas(?)dalen) I morra må eg virkelig få den ferdig samtidig som eg skal møte ho Anita for å åpne keramikkovnen... Dagan går på høygir, og i morra må eg få gjort nokka konstruktivt. Hadde vært fint med en trillepie, men alle jenten mine e nok på skolen :)

Heldigvis bynne Nils-Ove i barnehagen til høsten så kanskje neste skoleår blir fyllt med litt mer lesing enn det her året. Og eg e nok nødt til å prioritere det på grunn av at eg har søkt på 60 stp naturfag og 30 stp matematikk 3. Gruglede meg til det, men men, det e mange eksamena så må bestås før den tid :) Trur rettn og sletten at eg må prøve å sove litt for at eg skal klare en ny og spennanes dag i morra igjen! <3



2 kommentarer:

  1. Godtestopp er ikke enkle greier...

    Takk for gode tips på bloggen min angående ullallergi! (o:

    SvarSlett
  2. Nei det er ikke lett, har i hovedsak gitt opp, men jeg har begrenset forbruket :)

    SvarSlett