torsdag 12. april 2012

Bukse til en Prins!

Hadde bestemt meg for at mitt neste strikkeprosjekt ikke ville gå til meg selv og mine egne små, men til min kjære gudsønn. Strikket en monsterbukse med veivesnetet på :) Tenkte at siden min gudsønn Håvard er like glad i kjøretøy som min egen sønn, ville jeg strikke en monsterbukse med bilveier på. Så det gjorde jeg, har selvfølgelig alt for liten tid, men det som er gøy er jo det som blir gjort...

I dag har vi vært pÃ¥ besøk for Ã¥ avlevere gaven som passet akkurat :D noe som fikk meg til Ã¥ smile ganske bredt! Liker ogsÃ¥ fargen, som er vÃ¥rlig og man kjenner bare energien flomme.      Ã… se at buksen fungerer er jo helt fantastisk. Den er stikket i Smart superwash garn har brukt ett halvt nøste sort og ca 2-3 grønne. Oppskiften er lÃ¥nt i fra http://dubedaare.blogspot.com/search/label/Monsterbukser Og jeg har lagt inn noen personlige endringer, noen ufrivillige sÃ¥dan, men det er det for hÃ¥pentligvis bare jeg selv som ser ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar