fredag 30. november 2012

Adventspakkedag

Dagen i dag er adventspakkedag, den dagen jeg synes masse om :) Meeeeen i dag er det mattebøker og kalkulator som gjelder. 
For ikke å snakke om at frustrasjonen bare øker når jeg hopper over nok en oppgave jeg ikke skjønner. Jeg skulle så indelig ønske at det var 2 uker til til eksamen, men det er det ikke. På fredag skal jeg gjennomføre skriftlig eksamen i Volda, noe som betyr at jeg må reise hjemmefra på torsdag, til en plass jeg aldri har vært før.

Jeg har selfølgelig kun meg selv å takke når jeg ikke har jobbet kontinuelig med pensum, men jeg har bare ikke hatt timer nok i døgnet. I tillegg har man jo bestandig litt for gooood tid... 

Derfor ønsker jeg meg så indelig en god matteveileder i adventspakke 1 desember. 
Kjære julenissen.... VÆÆÆÆR SÅ SNILL!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar