onsdag 29. februar 2012

Min familie.

Sara Othelie er min datter på tre og et halvt år, som er en svært livlig jente. Hun er en gledesspreder med sine gode kommentarer og sitt blide vesen. For tiden er hun veldig glad i Timmy Tid på barne-Tv og særs glad i å være i barnehagen sammen med vennene hennes.Hun er glad i å være ute på tur, og vi har begynt å øve på å gå på ski, når det endelig er kommet snø. Hun er blitt litt sjalu i det siste når lillebror er blitt så stor at han kan røre sakene hennes, og krever mer oppmersomhet.

Nils - Ove er min sønn på snart 10 måneder, som er en arbeidsom røver. Han hjelper mamma med å rydde av stuebordet og ut av skoffer og skap. Han har fått to tenner og er begynt å gå langs bordkanten, noe som er storesøsters største sorg for tiden. Pappa har vært hjemme med Nils - Ove siden i juni, men begynner å jobbe i morgen, da er det kun mamma og bestemødre som gjelder fram til august og barnehagestart.

Tomas er min fantastiske mann som jeg giftet meg med 31.07.2010. Han er speditør, hundekjører og pappa på heltid - alt dette samtidig. Vi har vært sammen siden 2005, og har fått dele mange fine opplevelser sammen. Vi traff hverandre på Storfjordtreffet og har mer eller mindre vært sammen siden da. På bryllupsreise var vi i Side i Tyrkia, og vi håper å kunne dra dit i år igjen, sammen med barna.


Hundene heter Storm, Kuling, Vinter, Raga, Pasha, Guoge, Janson, Tass, May Connie, Sol, Ida, Mia, Country, Blues, Spot, Frost, Jambo, Ronja, Cola, Frigg, Tipsie og Sala. De bor i hundegården nedenfor huset vårt og kalles gjerne team Skibotn Husky.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar