tirsdag 28. februar 2012

Første runde.

I dag er dagen for å starte på noe nytt!
Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg en blogg hvor jeg kan skrive litt om de merkelige tingene som foregår i livet mitt. Jeg har mange planer fremover, og mitt første delmål på veien er å få vevet ferdig et komsebånd til KOH prosjektet mitt i tresløyd. Jeg prøver å ta en dag, eller en uke av gangen, men jeg er allerede begynt å se fram til å være handler på finnmarksløpet 2012.

I dag har jeg vært på husfest på Hatteng skole; for en fantastisk gjeng! Det var et flott show med god musikk og et fantastisk reflektert tema, nyhetsåret 2011. Jeg er imponert over hva 6-10 klasse kan få til med litt veiledning! De er så sinnsykt tøffe som klarer å gjennomføre dette år etter år!

Grunnen til at jeg skriver akkurat nå er at min kjære er ute med hundene og jeg klarte ikke mer veving i dag - men jeg tror jeg skal klare å bli ferdig i morgen! Men nå venter senga, de to små blå er tidlig oppe i morgen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar