tirsdag 18. juni 2013

Ut i sola, opp i trærne :)

I sommer har jeg tenkt til å bruke mye tid ute. Det tenker jeg ofte, men i r er faktisk mulighetene store for at dette skal kunne la seg løse. Barna har nemlig veldig mye barnehagefri foran seg, på grunn av at mamma gjorde en liten bommert når vi søkte om ferie i barnehagen, men vi skal ikke la oss frustrere, men heller inspirere!
Kvenangsfjellet
De fine dagene byr ikke på problemer med å komme seg ut, men det er også viktig å kunne bli våt å skitten med utfordrende aktiviteter i pissregn - både for store og for små! Inspirasjon hentes gjerne HER!
Målene mine er:
- Komme meg ut på minimum en treningstur, uten de søte små, i uka.
- Gå alle kommunens trimpostkasser sammen med min familie.
- Lage mat på bål - for bål er ikke en begrensning, men en berikelse!

Og disse målene skal jeg fullføre før jeg starter i ny og spennende jobb fra høsten :)
Målene er ikke for store, og den tyngste utfordringen er dørstokkmila. Nå i sommer skal strikkepinnene få litt hvile, mens ho mor sjøl skal få seg litt trim!
Maribukt
Allerede på torsdag ble det grilling av ørret( med fersk sitron, salt, pepper og hjemsmør) i folie og potetpakke( med mandelpotet, hjemsmør, tomater, paprika, og litt grillkrydder) i folie. Dette kommer til å bli en begivenhetsrik sommer, det er jeg sikker på!!!
Lerresfjord(?) fergekai
Så derfor: heng i knærne, og vift med tærne!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar