fredag 1. juni 2012

Gravid.

Av en eller anna merkelig(eller ikke) grunn e det veldig mange som har lurt på om eg e gravid for tida. Og eg tenkte bare å si: nei, eg e ikke gravid, har lagt på meg litt, men e ikke gravid. Har liksom ikke hadd så veldig mye tid til å trene, å trille og spasere på tur, når man studere 90 studiepoeng og har to små barn. 


Skal ikke klage, det e jo bare å ta seg i nakken, spise sunnere og trene meir, det e ikke så vanskelig, men eg har rett og slett ikke orka å ta meg tid til det. Vil heller bruke min dyrebare fritid med min mann og mine barn, og enkelte daga innebær det å gå på tur og hoppe på trampolina, mens andre daga e det film og sofakos som står på tapeten.


No har vi stoppa midt i trilleturen vårres på pappa sin jobb, mens vi bedrive tida sånn at vi slipp å hente ho Sara i allefall ikke før klokka 3.. 


Skulle/burde/må egentlig gjøre siste hånd på verket før eksamensutstillinga i morra, men det hjelpe lite med en røver i hus :) Det e rett og slett bare å nyte dagen fram til klokka blir 6 og pappa kommer heim fra jobb :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar