torsdag 21. august 2014

Lærerjobb

Jeg har ikke vært aktiv i blogging på en stund nå. Det er mange grunner til at jeg ikke har hatt motivasjon til å skrive, men jeg håper på å kunne skrive litt nå.
Lærerjobben jeg startet på for et år siden, har på mange måter tatt pusten fra meg. Jeg visste at det å jobbe som lærer kom til å være nytt å spennende, men jeg var ikke på noen måte forberedt på det jeg har møtt. 
Å være en klippe i andres liv. Å være en person som er til å stole på. Å være en del av andres liv. 
Jeg visste ikke at det å bli kalt noens lærer er en så stor tillitserklæring, fra små mennesker som er i starten på sitt liv.  
Jeg har funnet en jobb som gjør det mulig for meg å si endelig mandag, på samme måte som jeg sier endelig lørdag. Det er tilfredsstillende å møte utfordringer, og finne løsninger hver eneste dag.

I år har jeg 1. klassejente i hus, jeg skal administrere kunst og håndtverk og jeg ser frem til et spennede og kreativt år!

xxx

2 kommentarer:

  1. Hei jeg sender gjerne kommentar deg :-) Jeg ønsker deg masse glad i jobb, min datter er lærer også - kunst og fransk. Barna ha ferie enda ved oss, skolen begynner første september i år. Jeg vil komme i blogg din gjerne tilbake. Det er så spennende med alaska hysker... jeg liker snø. Naturlig jeg liker sommeren også og i år vi har hatt så fantastisk. Hilsen til deg. Mye lykke og glad i arbeid.

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager jeg har vært lite inne. Tiden har ikke strukket til, dessverre :(

      Slett