fredag 25. januar 2013

Nok en Pixie :)

Der var nok en Pixie-lue strikket. 
Denne gangen var det strikket av restegarn (järbo garn) fra en oslo-anorakk. Denne gangen passet også størrelsen på lua helt perfekt til prinsessa. Er kanskje ikke helt fornøyd med utseende på lua når jeg strikker med tykt garn og pinne fire. Den ble veldig firkantig i fasongen, men kanskje den ville vært bedre med lengere hals?

Pixie- lue nr 2

Selv om ikke mor selv var hundre prosent fornøyd, var det ei prinsesse som strålte da hun fikk ny-lua på hodet. 

Sara Othelie
Når jeg først tar strikkepinnene fatt er det viktig for meg at det skal ligge en utfordring i det jeg gjør. Jeg er like spent hver gang noe ferdigstilles, men jeg hater(!!!!!) å strikke det samme flere ganger. Når man først er ferdig med noe, er man jo FERDIG :) 
Mange er flinke og strikker fine sett til hele familien, og jeg har allerede nå konstatert at det aldri kommer til å skje her i huset, men men... 

Nå nyter vi at sola snart kommer tilbake og at dagene blir lengre, slik at i ettermiddag blir det nok en tur ut i kulda, mens pappa er på jobb. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar