torsdag 23. august 2012

Etterspurt oppdatering :)

Sitter på Nylund studenthybel i Alta og vil ikke si at de lys gule veggene, de gule bomullsgardinene og belegget som er fra attenhundreogbrømangel inspirerer min kreativitet :) Er på halvuke - samling ved Høgskolen i Alta, og gleder meg veeeeldig til å komme hjem til mann og barn i morgen. Trur kanskje jeg til og med tar meg en treningstur i morgen kveld også....
 -dette må jeg tenke litt nøyere på-

Har akkurat startet på det nest siste(NEST SISTE!!!) semesteret på lærerutdanninga, og tar 90 stp i år også:
Naturfag 2 og Arktisk natur som læringsarena i Alta og Matematikk 3 i Volda. Dette blir gøy :)
De to første forelesningsdagene i Naturfag 2 har gått kjempegreit, men ettermiddagene har en tendens til å bli lange :) Er ikke vant med å være alene, så jeg blir litt satt ut når studenthybelen min er (GUL!!!!) stille og tom(både for folk og dekorasjon).

For å hoppe litt fra det ene til det andre driver jeg å strikker litt også. Både med små prosjekter til julemarked og store prosjekter til ??? tja... Det store prosjektet skal jeg skrive litt om senere, men de små er et sitteunderlag og et halstørkle for guttebarn/baby. De to små skal til julemarked, og jeg håper på å få ferdig flere slike julemarked-greier før jul, men som vanlig blir det hektisk med hundetrening, skolearbeid og sist men ikke minst TYRKIATUR :D Den 8 september reiser vi et helt gjeng til Konakli i Tyrkia, og jeg gleder meg noe så sinnsykt!!! Vi har ikke hatt sommer i år, så da må man pakke mann, barn og koffert og reise ut i verden for å finne litt sommer!


Bildet over er et typisk sommerbilde 2012 som er tatt rett nord for Skibotn, Røykenesbukta, hvor mine to gutter er borte å beskuer båtene, mens jentene står på berget og fisker. Havet var desverre svart, bortsett fra at prinsessa fikk en kråkebolle på stang, noe som var fasinerende for både mor og datter! I aller høyeste grad :D




















2 kommentarer: