mandag 9. juli 2012

4 årsdag

Nå er det ikke lenge igjen til vi skal feire vår prinsesse som fyller fire år. Nok en mammautfordring, spesiellt for meg som vil vil, men ikke får til. Muffinsene er i fra Sara sin bestevenninne sitt selskap, og jeg lurer på hva og hvordan jeg skal gjøre denne bursdagsfeiringa. 


Jovisst er det sommer, men her i nord kan det likegjerne være regn og nordavind på bursdagen, i stedet for sol og sommer. Huset vårt er i tillegg altfor lite til å ha et bursdagsselskap i, men vi er vel bare nødt til å bære ut møblemang av stua slik at det blir plass til et langbord om det skulle regne. 


Bakingen blir også et problem, dere skjønner jeg har ei jente som ikke liker marshmellow fondant og ikke er spesiellt glad marsipan, men på den andre siden er hun veldig glad i krem og kaker med mye krem... Hva skal jeg bake??? 

Og på toppen av alt er det store forventninger i huset... HJELP????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar